Tuesday 18 December 2012

Mencintaimu Sahabat

Aku mencintaimu sahabat dengan segenap jiwaku,seperti aku mencintai diriku sendiri serta sanak saudaraku.

      Bagiku,sahabat yang baik adalah sahabat yang sering bersamaku diwaktu senang  juga setia menemaniku dikala aku kesusahan dan akan selalu menjaga nama baikku ketika aku hidup mahupun sesudah aku mati.

     Aku selalu berharap mendapat sahabat yang sudi menasihati dikala aku tergelincir sari landasan mengejar cinta ilahi.Mungkin ku bukanlah sahabat yang sempurna,tetapi jika itu aku dapatkan.Aku berjanji akan selalu setia padanya.Akan ku hulurkan tangan kepada sahabtku untuk berkenalan kerana  aku akan berasa senang.Semakin ramai sahabat.Aku semakin kuat dan aku makin percaya pada diri.

2 comments:

Anonymous said...

btol3... =)

Unknown said...

frenz 4ever..